برنامه نتایج جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای اندروید SofaScore World Cup 2014 LIVE

تبلیغات

برنامه نتایج جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای اندروید SofaScore World Cup 2014 LIVE

همانطور که می دانید جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دوره ی جام جهانی فوتبال می باشد که از ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ مطابق با پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ تا تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ مطابق با یک شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ در کشور برزیل برگزار می شود و این دومین باری است که کشور برزیل میزبان جام جهانی فوتبال است.

اگر از افرادی هستید که علاقه مند به بازی های فوتبال ۲۰۱۴ برزیل هستید و دوست دارید تیم مورد علاقه ی خودتان را در این رقابت دنبال کنید امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن عالی و پرطرفدار با نام SofaScore World Cup 2014 LIVE را برای اندروید داریم که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر و در سریع ترین زمان ممکن از اخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۴ باخبر شوید و یا نتایج زنده ی فوتبال را از طریق ویجت صفحه اصلی دنبال کنید!



برچسب ها : ,,,,,

برنامه سرگرم کننده چاق کردن صورت FatBooth

یکی از محبوب ترین برنامه های آی فون تا کنون است که پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن منتشر شد و با آن می توانید صورت خود و یا دوستانتان را چاق کنید و جلوه ای بامزه وجذاب را برروی عکس های خود اعمال کنید. با این نرم افزار قادر خواهید بود به صورت مستقیم به عکس برداری به صورت صورت چاق بپردازید و یا از گالری خود عکسی را برای چاق کردن وارد برنامه کنید .



برچسب ها : ,,,,,

گفتگو با تام ۲ اندروید Talking Tom Cat

نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار صحبت با گربه ی دوست داشتنی با نام تام می باشد، گربه ی بازیگوش سخنگویی که علاوه بر تقلید صدای شما، ، حرکات جالبی را انجام می دهد و شما را می خنداند و ساعت ها شما را سرگرم می سازد. حرکاتی که تام می تواند انجام دهد بر زیبایی این بازی افزوده است که از آن ها می توان عطسه کردن ، کتک خوردنش ، گرفتن دم خود و ریختن شیر روی صورت را نام برد. این بازی که یکی از محبوب ترین  برنامه های سرگرمی اندروید است می توانید با بازی کردن با گربه سکه های طلا جمع کنید و برای خرید لباس صرف کنید و ظاهر تام را عوض کنید !

گفتگو با تام ۲ اندروید



برچسب ها : ,,,,,,

اسکنر اشعه ی X برای اندروید X-Ray Scanner

نرم افزاری جالب و سرگرم کننده برای نمایش اعضای بدن شما به وسیله ی اشعه ی ایکس می باشد که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. با این برنامه می توانید اسمارت فون خود را از مقابل اعضای مختلف بدن حرکت دهید و اینطور وانمود کنید که دوربین گوشی تان مجهز به اشعه ایکس است و می تواند استخوان های بدن را به شما نشان دهد !

این اپلیکیشن صرفا برای سرگرمی ساخته شده است و برای نمایش استخوان ها از شتابسنج و عکس های از پیش آماده شده استفاده می کند.



برچسب ها : ,,,

مجموعه آلات موسیقی در اندروید Walk Band Premium

از پرطرفدارترین، کامل ترین و بهترین اپلیکیشن های موسیقی و آیدیو برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید مجموعه ابزار موسیقی اعم از پیانو، ارگ، ویولون و گیتار را به ارمغان بیاورید و به صورت یک جا به همه ی این آلات موسیقی دسترسی داشته باشید.

برنامه            پلاگین



برچسب ها : ,,,,,

برنامه پیانو اندروید Magic Piano

پرطرفدارترین، بهترین و حرفه ای ترین اپلیکیشن پیانو مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که به آن می توان رتبه ی ۱ پیانو در میان اپلیکیشن های مشابه را داد! با نرم افزار پیانوی جادویی می توانید به یک پیانیست حرفه ای تبدیل شوید و هر روز آهنگ های جدیدی را از لیست خود نرم افزار بگیرید و به نواختن مشغول شوید.



برچسب ها : ,,,

برنامه پیگیری نتایج فوتبال اندروید Soccer Scores Pro – FotMob

اپلیکیشنی محبوب و فوق العاده قدرتمند برای پیگیری نتایج زنده ی فوتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید تمامی اخبار، نتایج، زمان مسابقات و … تیم مورد علاقه ی خود را بصورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن دنبال کنید! این برنامه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اطلاع رسانی از نتایج و حواشی مسابقات فوتبال برای اندروید به شمار می رود تا به امروز بیش از ۵ میلیون بار از مارکت اندروید دانلود شده است.



برچسب ها : ,,,,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.