پیام رسان آسان و محبوب اندروید Kik Messenger

تبلیغات

پیام رسان آسان و محبوب اندروید Kik Messenger

ییکشنی کاربردی در زمینه ی ارتباط و پیام رسانی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است و در پلی استوری دارای امتیاز ۴٫۴ می باشد و در نوع خود از بهترین مسنجرهای چت صوتی و متنی به شمار می رود. این برنامه دارای محیطی کاربری آسان می باشد و استفاده از تمام امکانات آن به ساده ترین صورت میسر می باشد.

اگر دارای اندروید هستید و دوست دارید هزینه ی ارتباط خود را کاهش دهید و با بالاترین کیفیت ممکن با دوستانتان به چت های صوتی و متنی بپردازید، پیشنهاد می دهیم برنامه ی پیام رسان Kik Messenger را امتحان کنید.



برچسب ها : ,,,,,,

مسنجر تانگو برای اندروید Tango

اپلیکیشنی رایگان، محبوب و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن این امکان را برای خود فراهم می کنید که با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید.

کار با این برنامه بسیار آسان می باشد بدین صورت که در عرض چند ثانیه می توانید از طریق خود برنامه برای خود یک حساب کاربری با اسم دلخواه را ایجاد کنید و پا در دنیای مجازی تانگو بگذارید! با نصب این برنامه، به صورت خودکار دوستان را که تانگو برروی گوشیشان نصب است را شناسایی می کند و آن ها را به صورت لیست در اختیار شما قرار میدهد.



برچسب ها : ,,,,,

تماس و پیامک رایگان با مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages

یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید!



برچسب ها : ,,,,,

مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس اندروید WhatsApp+

این نسخه نسبت به نسخه ی رسمی هیچ کم و کسری ای ندارد بلکه امکانات بیشتری را به کاربران می دهد! در نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ که در واقع نسخه اصلی با قابلیت شخصی سازی است، شما قادر خواهید بود به راحتی رنگ ها، فونت ها و سایز آن ها و سایر موارد را به دلخواه تغییر دهید! از طرفی سایز آپلود فایل مدیا که در نسخه استوک شانزده مگابایت است در این نسخه افزایش یافته و فایل های حجیم را هم می توانید با آن ارسال نمایید!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

Azar – Video Chat & Call, Text

یک مسنجر تصویری، صوتی و متنی از گروه برنامه نویسی Hyperconnect مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید از طریق دوربین جلوی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان به صورت ویدئویی به چت کردن تصویری با دیگر افراد مختلف از کشورهای متعدد بپردازید!



برچسب ها : ,,,,,

وایبر Viber

از محبوب ترین و بهترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک به صورت نامحدود و رایگان در اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد در هر نقطه ای از جهان که باشید برای دوستانتان به صورت رایگان متن بفرستید و یا با او تماس تلفنی مجانی داشته باشید.



برچسب ها : ,,,

اسکایپ Skype

نرم افزاری کاربردی در زمینه ی برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و اندروید منتشر شده است و تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملا رایگان است.



برچسب ها : ,,

Cocoنرم افزار مسنجر شبیه ویچت اندروید

به راحتی و با سرعتی بالا با دوستان خود به تعامل بپردازید و از چت روم های عمومی آن استفاده نمایید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!



برچسب ها : ,,,

واتس آپ جدید WhatsApp

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم .



برچسب ها : ,,,,,,,,,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.