اینترنت رایگان 3G رایتل و ایرانسل برای اندروید به همراه آموزش کامل

تبلیغات

اینترنت رایگان 3G رایتل و ایرانسل برای اندروید به همراه آموزش کامل

اینترنت رایگان 3G رایتل و ایرانسل برای اندروید به همراه آموزش کامل

 

 

 

 

 

 

 

 

اینترنت رایگان 3G رایتل و ایرانسل برای اندروید به همراه آموزش کامل

با استقاده از برنامه اپرامینی و تنظیمات لازم با سیمکارت رایتل و ایرانسل خود بدون داشتن شارژ به صورت رایگان در اینترنت وبگردی و دانلود کنید.

توضیحات در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,

کتاب آموزش مسائل جنسی و زناشویی به همراه تصاویر واقعی(18+)

کتاب آموزش مسائل جنسی و زناشویی به همراه تصاویر واقعی(18+)

(18+)

آموزش مسائل جنسی 
 آموزش مسائل جنسی،آموزش مسائل زناشویی

مخصوص بزرگسالان

پر فروش ترین کتاب جنسی در ایران

توضیحات ادامه مطلب



پکیج عبور از تحریم و فیلترینگ برای اندروید

پکیج عبور از تحریم و فیلترینگ برای اندروید
با سلام خدمت شما دوستان عزیز
با بسته نرم افزاری گذر از تحریم و فیلترینگ مخصوص اندروید در خدمت شما عزیزان هستیم.
در این مجموعه تعدادی نرم افزار اندروید گردآوری شده که تمامی آن ها تست شده اند.به همراه این نرم افزارها آموزش کامل و مجزا برای هر کدام قرار داده شده که به صورت توضیحات کامل نصب و استفاده از آن ها به همراه عکس های آموزشی می باشد.به گونه ای که همه دوستان خود قادر به نصب و استفاده از آن ها می باشند.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,

80 درصد تخفیف باورنکردنی در فروشگاه اینترنتی پنج ستاره!!!

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز
تمام محصولات فروشگاه پنج ستاره از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان با 80 درصد تخفیف عرضه میگردد.
قیمت محصولات از قیمت عمده محصول هم پایین تر می باشد.
در صورت خرید نقدی هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
در صورت خرید بیش از 3 کالا هدیه ویژه و نفیس برای خریدار ارسال خواهد شد.

برای ورود به فروشگاه روی بنر زیر کلیک کنید.



برچسب ها : ,,,,,

ایجاد فروشگاه اینترنتی فروش فایل بدون سرمایه!!!

کسب درآمد از اینترنت راه های فراوانی دارد که هر کس با توجه به علایق خود به سمت یکی از آن ها کشیده می شود.

اینترنت با یک جامعه چند میلیون نفری به شما این امکان را می دهد تا در محیطی امن و وسیع محصولات خود را به فروش برسانید.

یکی از راه های کسب درآمد واقعی از اینترنت ایجاد فروشگاه فایل می باشد.این فایل می تواند یک تحقیق یا مقاله ساده،پروژه و برنامه های کامپیوتری،نقشه های ساختمان،عکس،طرح آماده و هر چیز دیگری باشد.

شما می توانید در سایت زیر بدون هزینه و سرمایه اولیه ، یک فروشگاه اینترنتی فروش فایل بسازید و از آن کسب درآمد کنید!!!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تقویم اندروید aCalendar+ Android Calendar

تقویمی با امکانات و ویژگی های منحصر به فرد با پشتیبانی از تقویم شمسی!این تقویم با دارا بودن امکانات شخصی سازی فراوان این امکان را در اختیارتان قرار می دهد که بتوانید مطابق با سلیقه ی خودتان یک تقویم سفارشی را به نمایش بگذارید! همچنین ویجت اختصاصی و فوق العاده شیک تقویم را می توانید برای دسترسی سریع تر و نمایش فهرست وار در صفحه ی اصلی گوشیتان قرار دهید!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,,

تقویم فارسی باد صبا سال ۱۳۹۳ برای اندروید

باد صبا  تقویم فارسی و اسلامی به منظور فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای امکانات و قابلیت های جالب و زیادی است و توسط موسسه ی موج همراه به صورت رایگان عرضه شده است . این تقویم دارای ویجتی اختصاصی برای نمازگزاران است که اذان را با صدای دلنشینی برای شما پخش می کند.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,,

نرم افزار گالری عکس زیبای اندروید F-Stop Media Gallery

یک گالری عکس سریع، قدرتمند و بسیار زیبا برای اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است. این گالری برای همه ی افراد می تواند مفید واقع گردد و با ان می توانید عکس ها و فیلم های خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید.گالری عکس F-Stop Media Gallery از محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای مشاهده ی تصاویر برای اندروید به شمار میرود.



برچسب ها : ,,,,,

برنامه تغییر رنگ در عکس اندروید Color Effect Booth Pro

نرم افزاری پرطرفدار و کاربردی در زمینه ی تغییر رنگ های موجود در عکس ها از گروه برنامه نویسی Lyrebird Studio مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر رنگ تمامی عناصر موجود در عکس ها را در عرض چند ثانیه تغییر دهید! به عنوان مثال شما قادر خواهید بود به آسانی رنگ ماشین خودتان را عوض کنید، رنگ چشمانتان را در عکس تغییر و یا رنگ لباستان را مطابق با سلیقه ی خود عوض کنید.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,

نرم افزار PDF خوان اندروید Adobe Reader

قدرتمندترین و بهترین نرم افزار مشاهده و ایجاد اسناد پی دی اف می باشد که نسخه های مختلف آن را کمپانی آدوب برای انواع سیستم عامل ویندوز ، آیفون ، اپل و … منتشر کرده است و امروز جدیدترین نسخه ی آندرویدی آن را برای شما قرار داده ایم. به کمک نرم افزار آدوب ریدر می توانید به آسانی فایل های pdf را در اسمارت فون خود مشاهده و از امکانات اپلیکیشن استفاده کنید.

با این نرم افزار این امکان را خواهید داشت که فایل های پی دی اف رمز دار را نیز باز کنید و از امکاناتی همچون بزرگنمایی ، جست و جو در متن ، استفاده از لینک های موجود در متن ، دارا بودن حالت شب برای خواندن متن ها در مکان های تاریک و با نور کم و استفاده از قفل روشنایی برای خواندن طولانی متن استفاده کنید .



برچسب ها : ,,,,,,,

پیام رسان آسان و محبوب اندروید Kik Messenger

ییکشنی کاربردی در زمینه ی ارتباط و پیام رسانی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است و در پلی استوری دارای امتیاز ۴٫۴ می باشد و در نوع خود از بهترین مسنجرهای چت صوتی و متنی به شمار می رود. این برنامه دارای محیطی کاربری آسان می باشد و استفاده از تمام امکانات آن به ساده ترین صورت میسر می باشد.

اگر دارای اندروید هستید و دوست دارید هزینه ی ارتباط خود را کاهش دهید و با بالاترین کیفیت ممکن با دوستانتان به چت های صوتی و متنی بپردازید، پیشنهاد می دهیم برنامه ی پیام رسان Kik Messenger را امتحان کنید.



برچسب ها : ,,,,,,

نرم افزار پاکسازی کش اندروید ۱Tap Cleaner Pro

نرم افزاری پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی پاکسازی کش مرورگرها و تاریخچه ی جستجو برای بهینه سازی گوشی های اندرویدی می باشد که هم اکنون با قیمت ۱٫۹۹ دلار در پلی استوری به فروش می رود و دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵ می باشد. با این برنامه می توانید با یک کلیک و به آسانی انواع گزارش ها و فایل قدیمی و بی استفاده را از گوشی خود پاکسازی کرده و در زمینه ی بهبود و افزایش سرعت اسمارت فون خود گامی اساسی را بردارید.



برچسب ها : ,,,,

برنامه نتایج جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای اندروید SofaScore World Cup 2014 LIVE

همانطور که می دانید جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دوره ی جام جهانی فوتبال می باشد که از ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ مطابق با پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ تا تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ مطابق با یک شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ در کشور برزیل برگزار می شود و این دومین باری است که کشور برزیل میزبان جام جهانی فوتبال است.

اگر از افرادی هستید که علاقه مند به بازی های فوتبال ۲۰۱۴ برزیل هستید و دوست دارید تیم مورد علاقه ی خودتان را در این رقابت دنبال کنید امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن عالی و پرطرفدار با نام SofaScore World Cup 2014 LIVE را برای اندروید داریم که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر و در سریع ترین زمان ممکن از اخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۴ باخبر شوید و یا نتایج زنده ی فوتبال را از طریق ویجت صفحه اصلی دنبال کنید!



برچسب ها : ,,,,,

برنامه عکاسی حرفه ای اندروید HDR FX Photo Editor Pro

شاید شما نیز با عکس های اچ دی آر آشنایی داشته باشید؛ عکس هایی که بسیار زنده دیده می شوند و بیشتر به نقاشی ها شبیه هستند. HDR مخفف High Dynamic Range و به معنی محدوده ی داینامیکی گسترده می باشد که با این روش می توانید عکس هایی شگفت انگیز را خلق کنید! امروز قصد معرفی یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های گرفتن عکس های اچ دی آر با نام HDR FX Photo Editor Pro از گروه برنامه نویسی Lyrebird Studio برای اندروید را داریم که با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ اطلاعاتی عکس هایی اچ دی آر را تهیه نمایید و تنها با چند لمس ساده تغییرات دلخواه خودتان را برروی عکس ها اعمال نمایید!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

برنامه قفل گذاری برروی همه قسمت های اندروید Lockdown Pro – App Lock

یک نرم افزار قدرتمند و پرطرفدار در زمینه ی قفل گذاری برروی همه ی قسمت های اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر با استفاده از رمز از بخش های دلخواه دستگاه خود محافظت کنید! آیا شما نیز از کاربران و افرادی هستید که دوست ندارید افراد دیگری که گوشیتان را به دست می گیرند به اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل ها، پیامک ها، عکس ها و ویدئوها، تماس های ورودی و خروجی و غیره دسترسی داشته باشند!؟

این نرم افزار که به صورت رایگان عرضه شده است به شما امکاناتی را می دهد که بتوانید از گالری، ایمیل ها، پیامک ها و تنظیمات مختلف از طریق رمز عبور و یا الگو محافظت کرده و دسترسی سایرین را به بخش های مختلف محدود نمایید.



برچسب ها : ,,,,,,

شماره گیر متفاوت اندروید RocketDial Dialer&Contacts

همانطور که می دانید پس از مدتی کار با بخش دیالر و شماره گیر پیش فرض دیوایس های اندرویدی کاربر از آن خسته خواهد شد و محیط آن تکراری می شود، در این بین ممکن است کاربرانی از ظاهر بخش دیالر خسته نشوند ولی امکانات محدودش باعث شود که به دنبال یک دیالر قدرتمندتر با امکانات و قابلیت های گسترده تر باشند!

آیا به دنبال یک مخاطب خاص در مخاطبین موجود گوشیتان هستید ؛ می توانید تنها با یک لمس و کشیدن حرف اول نام مخاطب تمام مخاطبینی را که کارکتر مربوطه در آن می باشد را برایتان لیست نماید!



برچسب ها : ,,,,,,,

لانچر هوشمند “اسمارت لانچر ۲″ اندروید Smart Launcher 2

یک لانچر فوق العاده زیبا با طراحی نوآورانه و مینیمالیستی از گروه برنامه نویسی GinLemon مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که پس از موفقیت های خود پس از عرضه ی نسخه ی یک آن در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد. همانطور که میدانید با استفاده از لانچرها می توانید به صورت حرفه ای اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت خود را سفارشی سازی کنید.

برنامه          پلاگین



برچسب ها : ,,,,,,

لانچر زیبای گو لانچر اندروید GO Launcher EX

محبوب ترین لانچر اندروید کاری از گروه برنامه نویسی GO می باشد که تا به امروز بیش از ۱ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و این نشان دهنده ی محبوبیت این لانچر است .با نصب این لانچر برروی اسمارت فون خود می توانید جان تازه ای به آن ببخشید و اینترفیسی فوق العاده زیبا و جذاب را در گوشی خود به ارمغان آورید .

لانچر فوق دارای افکت های جالبی است که به هرچه زیبا کردن محیط کاربری اندروید شما می افزاید و با آن به تعداد دلخواه صفحه به هوم اسکرین موبایل خود بیفزایید .



برچسب ها : ,,,,,,

لانچر کیت کت اندروید Inspire Launcher

یکی دیگر از جدیدترین لانچرهای منتشر شده برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید اینترفیس آن را به اندروید کیت کت تغییر دهید و با ظاهر خسته کننده ی قبلی موبایل خودتان خداحافظی نمایید! این لانچر تمام ویژگی های لانچرهای اندرویدی را در خود نهفته است تا بتوانید با سفارشی سازی بخش های مختلف ظاهر گوشیتان را هرطور که مایلید تغییر دهید و به گونه ای خارق العاده ظاهری جدید از اندروید ۴٫۴ را به گوشی خود هدیه دهید!



برچسب ها : ,,,,,

ایجاد فروشگاه اینترنتی کارت شارژ بدون سرمایه!!!

احتمالاً شما هم روزی به کسب درآمد از اینترنت فکر کرده اید!
اینترنت، پتانسیل بسیار مناسبی برای کسب درآمد دارد ، چون با یک جامعه چند میلیون نفری در ارتباط هستید.

شما می توانید در سایت زیر بدون هزینه و سرمایه اولیه ، یک فروشگاه بزرگ کارت شارژ بسازید و از آن کسب درآمد کنید!!!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

مجموعه ابزار محاسباتی اسمارت تولز اندروید Smart Tools

نرم افزاری محبوب و کاربردی شامل ۱۵ ابزار مهندسی و محاسباتی است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. با این نرم افزار می توانید تمام ابزارهای اندازه گیری طول ، زاویه ، فاصله ، ارتفاع ، جهت و صدا را به صورت یک جا داشته باشید و از آن ها استفاده کنید .



برچسب ها : ,,,,,,,,

برنامه افکت گذاری عکس اندروید Photo Studio PRO

قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس برای سیستم عامل اندروید می باشد که آن را به همه ی عکاسان آماتور و حرفه ای پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال کامل ترین برنامه ی افکت گذاری عکس هستید برنامه ی فوق را از دست ندهید ! این اپلیکیشن با امکانات زیاد خود به شما این امکان را می دهد که انواع افکت ها را برروی تصاویرتان اعمال کنید و ان ها را از حالت بی روحی و خشکی خارج کرده و جذابیت را به ان ها هدیه دهید .

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

برنامه بهینه ساز و تقویت رم اندروید Smart RAM Booster

افزایش میزان فضای خالی رم دستگاه ها باعث می شود که سرعت بارگزاری و عملکرد برنامه ها افزایش و از طرفی مصرف باتری به طور چشمگیری کاهش یابد. برخی از برنامه های اندرویدی به طور خودکار در پس زمینه در حال انجام کار هستند و همین امر باعث می شود که میزان فضای رم افزایش یابد و در نتیجه با باز شدن چندین اپلیکیشن احساس کنید سرعت گوشی پایین آمده و یا در برخی از موارد به صورت خودکار از برنامه ای که در ان هستید خارج شوید.

با استفاده از این برنامه می توانید با مدیریت رم دستگاه خود کمک شایانی در خالی شدن حافظه رم موبایلتان کنید!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

مسنجر تانگو برای اندروید Tango

اپلیکیشنی رایگان، محبوب و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن این امکان را برای خود فراهم می کنید که با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید.

کار با این برنامه بسیار آسان می باشد بدین صورت که در عرض چند ثانیه می توانید از طریق خود برنامه برای خود یک حساب کاربری با اسم دلخواه را ایجاد کنید و پا در دنیای مجازی تانگو بگذارید! با نصب این برنامه، به صورت خودکار دوستان را که تانگو برروی گوشیشان نصب است را شناسایی می کند و آن ها را به صورت لیست در اختیار شما قرار میدهد.



برچسب ها : ,,,,,

برنامه سرگرم کننده چاق کردن صورت FatBooth

یکی از محبوب ترین برنامه های آی فون تا کنون است که پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن منتشر شد و با آن می توانید صورت خود و یا دوستانتان را چاق کنید و جلوه ای بامزه وجذاب را برروی عکس های خود اعمال کنید. با این نرم افزار قادر خواهید بود به صورت مستقیم به عکس برداری به صورت صورت چاق بپردازید و یا از گالری خود عکسی را برای چاق کردن وارد برنامه کنید .



برچسب ها : ,,,,,

برنامه هواشناسی اندروید Arcus: Hyper Local Weather

امروز قصد معرفی یکی از قدرتمندترین، دقیق ترین و پرطرفدارترین برنامه های پیش بینی وضعیت آب و هوایی از گروه برنامه نویسی Labrys Software با نام Arcus: Hyper Local Weather را داریم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بالا شرایط آب و هوایی مناطق مختلف دنیا را مشاهده نمایید و یا به پیش بینی وضعیت هوایی بپردازید و تجربه ی یکی از بهترین برنامه های وِدِر فورکَست را در اندرویدفون خودتان به ارمغان بیاورید.

این نرم افزار به صورت دقیق وضعیت آب و هوایی منطقه های مختلف را پیش بینی کرده و آن را به صورت “باران سنگین در تاریخ و روز فلان شروع به باریدن می کند و شدت آن چه میزان است” برای شما به نمایش می گذارد!



برچسب ها : ,,,,,,

با قرار دادن نشانگر موس روی آیکون دانلود،می توانید ورژن برنامه را در قسمت پایین مرورگر خود مشاهده کنید.

همچنین به هنگام دانلود فایل،نام کامل برنامه و ورژن آن را می توانید مشاهده کنید.

    



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تماس و پیامک رایگان با مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages

یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید!



برچسب ها : ,,,,,

برنامه دزدگیر اندروید GotYa! Security & Safety

یکی از بهترین، کامل ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های امنیتی از گروه برنامه نویسی MBFG مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید یکی از بهترین برنامه های دزدگیر را به دیوایس خودتان هدیه دهید!

شاید برای شما نیز پیش بیاید که به طور ناگهانی گوشیتان مفقود گردد و یا ان را در جایی جا بگذارید ؛ بدون شک فردی که گوشی را در دست می گیرد چند بار اتفاقی رمز دلخواه را برای باز کردن صفحه وارد می کند که برنامه ی فوق امکاناتی را فراهم می آورد که براحتی از فردی که قصد دارد قفل دستگاه شما را باز کند از طریق دوربین جلو به طور بی صدا عکس میگیرد.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

گفتگو با تام ۲ اندروید Talking Tom Cat

نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار صحبت با گربه ی دوست داشتنی با نام تام می باشد، گربه ی بازیگوش سخنگویی که علاوه بر تقلید صدای شما، ، حرکات جالبی را انجام می دهد و شما را می خنداند و ساعت ها شما را سرگرم می سازد. حرکاتی که تام می تواند انجام دهد بر زیبایی این بازی افزوده است که از آن ها می توان عطسه کردن ، کتک خوردنش ، گرفتن دم خود و ریختن شیر روی صورت را نام برد. این بازی که یکی از محبوب ترین  برنامه های سرگرمی اندروید است می توانید با بازی کردن با گربه سکه های طلا جمع کنید و برای خرید لباس صرف کنید و ظاهر تام را عوض کنید !

گفتگو با تام ۲ اندروید



برچسب ها : ,,,,,,

اسکنر اشعه ی X برای اندروید X-Ray Scanner

نرم افزاری جالب و سرگرم کننده برای نمایش اعضای بدن شما به وسیله ی اشعه ی ایکس می باشد که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. با این برنامه می توانید اسمارت فون خود را از مقابل اعضای مختلف بدن حرکت دهید و اینطور وانمود کنید که دوربین گوشی تان مجهز به اشعه ایکس است و می تواند استخوان های بدن را به شما نشان دهد !

این اپلیکیشن صرفا برای سرگرمی ساخته شده است و برای نمایش استخوان ها از شتابسنج و عکس های از پیش آماده شده استفاده می کند.



برچسب ها : ,,,

مجموعه آلات موسیقی در اندروید Walk Band Premium

از پرطرفدارترین، کامل ترین و بهترین اپلیکیشن های موسیقی و آیدیو برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید مجموعه ابزار موسیقی اعم از پیانو، ارگ، ویولون و گیتار را به ارمغان بیاورید و به صورت یک جا به همه ی این آلات موسیقی دسترسی داشته باشید.

برنامه            پلاگین



برچسب ها : ,,,,,

برنامه پیانو اندروید Magic Piano

پرطرفدارترین، بهترین و حرفه ای ترین اپلیکیشن پیانو مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که به آن می توان رتبه ی ۱ پیانو در میان اپلیکیشن های مشابه را داد! با نرم افزار پیانوی جادویی می توانید به یک پیانیست حرفه ای تبدیل شوید و هر روز آهنگ های جدیدی را از لیست خود نرم افزار بگیرید و به نواختن مشغول شوید.



برچسب ها : ,,,

پشتیبان گیری از sms ها برای اندروید SMS Backup & Restore Pro

از بهترین و ساده ترین اپلیکیشن های تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اس ام اس هاست که برای اندروید ساخته شده است. با این برنامه می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن از پیامک ها بکاپ بگیرید و هر موقع که خواستید با یک کلیک اس ام اس ها را بازگردانی کنید .



برچسب ها : ,,,,,

موزیک پلیر قدرتمند اندروید n7player Music Player

از بهترین نرم افزارهای پخش موزیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود آهنگ های خود را با کیفیت بالا و سریع گوش دهید . این پلیر با جدیدترین تکنولوژی ساخته شده است و قادر است تمام فرمت های صوتی را برای شما پخش کند .



برچسب ها : ,,,,

موزیک پلیر زیبای اندروید Rocket Music Player

یکی دیگر از پلیرهای پخش موسیقی برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای محیط کاربری آسانی است و با آن می توانید آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید . با این پلیر می توانید لیستی از آهنگ های مورد علاقه ی خود را انتخاب کرده و به گوش دادن آن ها بپردازید .



برچسب ها : ,,,,,

ویرایشگر عکس متفاوت برای اندروید Photo Editor by Aviary

امروز قصد معرفی یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر عکس را داریم که با نام Photo Editor by Aviary در پلی استوری برای دانلود قرار گرفته است و با آن می توانید یکی از جامع ترین و بهترین اپلیکیشن های فوتو ایدتور را در موبایل خود به ارمغان بیاورید و با آن به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن هر تغییر و یا ویرایشی را که مایلید برروی تصاویرتان انجام دهید.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,

برنامه مخفی کردن عکس و فیلم اندروید Gallery Plus – Hide Pictures

یک نرم افزار عالی و محبوب در زمینه ی مخفی کردن عکس ها و ویدئوهای شخصی از گروه برنامه نویسی AppPlus.Mobi مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با کمک آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر تمام تصاویر و ویدئوهای موجود در گالری تبلت و یا اسمارت فون اندرویدیتان را مخفی کرده تا دیگران قادر به مشاهده ی آن ها نباشند!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,

روتوش چهره و آرایش اندروید Perfect365: One-Tap Makeover

یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از پنجاه میلیون دریافت از گوگل پلی در زمینه روتوش و ترمیم عکس ها مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که توسط گروه برنامه نویسی ArcSoft توسعه و طراحی گردیده است و با استفاده از آن قادر خواهید بود در محیطی ساده و کلاسیک در سریع ترین زمان ممکن و به صورت حرفه ای لک های موجود در چهره را حذف نمایید و با ابزارهایی کاربردی که در اختیار دارید تنها با چند لمس ساده چهره ی خودتان را زیباتر سازید! اگر به دنبال برنامه ای هستید که با آن بتوانید عکس های خودتان را بهبود ببخشید پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن فوق العاده ی Perfect365 می باشد.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

بهترین کیبورد اندروید SwiftKey Keyboard

یکی از بهترین و زیباترین کیبوردهای موجود در مارکت برای اندروید می باشد که با قیمت ۲٫۶ دلار تا به امروز بیش از ۷۰ هزار فروش داشته است که نسبت به کیبوردهای پولی دیگر در رده ی اول قرار دارد ! این کیبورد با پشتیبانی خود از همه ی زبان های دنیا از جمله زبان فارسی و امکانات بی نظیر خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.



برچسب ها : ,,,,,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

.