پکیج عبور از تحریم و فیلترینگ برای اندروید

تبلیغات

پکیج عبور از تحریم و فیلترینگ برای اندروید

پکیج عبور از تحریم و فیلترینگ برای اندروید
با سلام خدمت شما دوستان عزیز
با بسته نرم افزاری گذر از تحریم و فیلترینگ مخصوص اندروید در خدمت شما عزیزان هستیم.
در این مجموعه تعدادی نرم افزار اندروید گردآوری شده که تمامی آن ها تست شده اند.به همراه این نرم افزارها آموزش کامل و مجزا برای هر کدام قرار داده شده که به صورت توضیحات کامل نصب و استفاده از آن ها به همراه عکس های آموزشی می باشد.به گونه ای که همه دوستان خود قادر به نصب و استفاده از آن ها می باشند.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,

تقویم اندروید aCalendar+ Android Calendar

تقویمی با امکانات و ویژگی های منحصر به فرد با پشتیبانی از تقویم شمسی!این تقویم با دارا بودن امکانات شخصی سازی فراوان این امکان را در اختیارتان قرار می دهد که بتوانید مطابق با سلیقه ی خودتان یک تقویم سفارشی را به نمایش بگذارید! همچنین ویجت اختصاصی و فوق العاده شیک تقویم را می توانید برای دسترسی سریع تر و نمایش فهرست وار در صفحه ی اصلی گوشیتان قرار دهید!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,,

تقویم فارسی باد صبا سال ۱۳۹۳ برای اندروید

باد صبا  تقویم فارسی و اسلامی به منظور فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای امکانات و قابلیت های جالب و زیادی است و توسط موسسه ی موج همراه به صورت رایگان عرضه شده است . این تقویم دارای ویجتی اختصاصی برای نمازگزاران است که اذان را با صدای دلنشینی برای شما پخش می کند.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,,

نرم افزار PDF خوان اندروید Adobe Reader

قدرتمندترین و بهترین نرم افزار مشاهده و ایجاد اسناد پی دی اف می باشد که نسخه های مختلف آن را کمپانی آدوب برای انواع سیستم عامل ویندوز ، آیفون ، اپل و … منتشر کرده است و امروز جدیدترین نسخه ی آندرویدی آن را برای شما قرار داده ایم. به کمک نرم افزار آدوب ریدر می توانید به آسانی فایل های pdf را در اسمارت فون خود مشاهده و از امکانات اپلیکیشن استفاده کنید.

با این نرم افزار این امکان را خواهید داشت که فایل های پی دی اف رمز دار را نیز باز کنید و از امکاناتی همچون بزرگنمایی ، جست و جو در متن ، استفاده از لینک های موجود در متن ، دارا بودن حالت شب برای خواندن متن ها در مکان های تاریک و با نور کم و استفاده از قفل روشنایی برای خواندن طولانی متن استفاده کنید .



برچسب ها : ,,,,,,,

نرم افزار پاکسازی کش اندروید ۱Tap Cleaner Pro

نرم افزاری پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی پاکسازی کش مرورگرها و تاریخچه ی جستجو برای بهینه سازی گوشی های اندرویدی می باشد که هم اکنون با قیمت ۱٫۹۹ دلار در پلی استوری به فروش می رود و دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵ می باشد. با این برنامه می توانید با یک کلیک و به آسانی انواع گزارش ها و فایل قدیمی و بی استفاده را از گوشی خود پاکسازی کرده و در زمینه ی بهبود و افزایش سرعت اسمارت فون خود گامی اساسی را بردارید.



برچسب ها : ,,,,

برنامه قفل گذاری برروی همه قسمت های اندروید Lockdown Pro – App Lock

یک نرم افزار قدرتمند و پرطرفدار در زمینه ی قفل گذاری برروی همه ی قسمت های اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر با استفاده از رمز از بخش های دلخواه دستگاه خود محافظت کنید! آیا شما نیز از کاربران و افرادی هستید که دوست ندارید افراد دیگری که گوشیتان را به دست می گیرند به اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل ها، پیامک ها، عکس ها و ویدئوها، تماس های ورودی و خروجی و غیره دسترسی داشته باشند!؟

این نرم افزار که به صورت رایگان عرضه شده است به شما امکاناتی را می دهد که بتوانید از گالری، ایمیل ها، پیامک ها و تنظیمات مختلف از طریق رمز عبور و یا الگو محافظت کرده و دسترسی سایرین را به بخش های مختلف محدود نمایید.



برچسب ها : ,,,,,,

مجموعه ابزار محاسباتی اسمارت تولز اندروید Smart Tools

نرم افزاری محبوب و کاربردی شامل ۱۵ ابزار مهندسی و محاسباتی است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. با این نرم افزار می توانید تمام ابزارهای اندازه گیری طول ، زاویه ، فاصله ، ارتفاع ، جهت و صدا را به صورت یک جا داشته باشید و از آن ها استفاده کنید .



برچسب ها : ,,,,,,,,

برنامه بهینه ساز و تقویت رم اندروید Smart RAM Booster

افزایش میزان فضای خالی رم دستگاه ها باعث می شود که سرعت بارگزاری و عملکرد برنامه ها افزایش و از طرفی مصرف باتری به طور چشمگیری کاهش یابد. برخی از برنامه های اندرویدی به طور خودکار در پس زمینه در حال انجام کار هستند و همین امر باعث می شود که میزان فضای رم افزایش یابد و در نتیجه با باز شدن چندین اپلیکیشن احساس کنید سرعت گوشی پایین آمده و یا در برخی از موارد به صورت خودکار از برنامه ای که در ان هستید خارج شوید.

با استفاده از این برنامه می توانید با مدیریت رم دستگاه خود کمک شایانی در خالی شدن حافظه رم موبایلتان کنید!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

برنامه هواشناسی اندروید Arcus: Hyper Local Weather

امروز قصد معرفی یکی از قدرتمندترین، دقیق ترین و پرطرفدارترین برنامه های پیش بینی وضعیت آب و هوایی از گروه برنامه نویسی Labrys Software با نام Arcus: Hyper Local Weather را داریم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بالا شرایط آب و هوایی مناطق مختلف دنیا را مشاهده نمایید و یا به پیش بینی وضعیت هوایی بپردازید و تجربه ی یکی از بهترین برنامه های وِدِر فورکَست را در اندرویدفون خودتان به ارمغان بیاورید.

این نرم افزار به صورت دقیق وضعیت آب و هوایی منطقه های مختلف را پیش بینی کرده و آن را به صورت “باران سنگین در تاریخ و روز فلان شروع به باریدن می کند و شدت آن چه میزان است” برای شما به نمایش می گذارد!



برچسب ها : ,,,,,,

برنامه دزدگیر اندروید GotYa! Security & Safety

یکی از بهترین، کامل ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های امنیتی از گروه برنامه نویسی MBFG مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید یکی از بهترین برنامه های دزدگیر را به دیوایس خودتان هدیه دهید!

شاید برای شما نیز پیش بیاید که به طور ناگهانی گوشیتان مفقود گردد و یا ان را در جایی جا بگذارید ؛ بدون شک فردی که گوشی را در دست می گیرد چند بار اتفاقی رمز دلخواه را برای باز کردن صفحه وارد می کند که برنامه ی فوق امکاناتی را فراهم می آورد که براحتی از فردی که قصد دارد قفل دستگاه شما را باز کند از طریق دوربین جلو به طور بی صدا عکس میگیرد.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

بهترین کیبورد اندروید SwiftKey Keyboard

یکی از بهترین و زیباترین کیبوردهای موجود در مارکت برای اندروید می باشد که با قیمت ۲٫۶ دلار تا به امروز بیش از ۷۰ هزار فروش داشته است که نسبت به کیبوردهای پولی دیگر در رده ی اول قرار دارد ! این کیبورد با پشتیبانی خود از همه ی زبان های دنیا از جمله زبان فارسی و امکانات بی نظیر خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.



برچسب ها : ,,,,,

ماشین حساب مهندسی اندروید Scientific Calculator

این برنامه ۱۰ حالت محاسباتی را شمل می شود که عبارتند از: ۱. انجام عملیات ریاضی پایه ۲٫ محاسبات علمی ۳٫ محاسبه فرمت های مختلف  hex، oct و bin چهار۴٫ محسابات عملیات نموداری ۵٫ انجام عملیات ماتریسی ۶٫ اعداد مختلط ۷٫ فرمول های سریع ۸٫ تبدیل سریع ۹٫ حل معادلات جبری ۱۰٫ محاسبات زمان !! پس با این ده مورد محاسباتی می توانید هر معادله ای را که دارید براحتی حل کنید و آن ها را تنها با چند کلیک و به صورت هوشمند محاسبه نمایید!

از طرفی این برنامه تقریبا از همه ی توابع موجود ریاضی از جمله توابع عمومی، توابع مثلثاتی – رادیان ، درجه و شیب، توابع عدد تصادفی، جایگشت و ترکیب، بالاترین عامل مشترک و کمترین مضرب مشترک و ... پشتیبانی می کند.

 



برچسب ها : ,,,,,

ماشین حساب پیشرفته اندروید Graphing Calculator PRO/EDU

این نرم افزار با قابلیت های بی نظیر خود بدون شک بهترین ابزار برای دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود و می توانید جایگزینی عالی برای ماشین حساب های بزرگ و … باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود که نمودارهای دلخواه خود را رسم کنید و محاسبات متعدد را انجام دهید. انواع نمودارهای مختلف از جمله نمودار قطبی، نمودار توابع ضمنی، نمودار تقاطع و … را بکشید و یا محسابات مختلف ماتریس، فراکسیون، مشتقات، اعداد مختلط و … را در محیطی ساده انجام دهید و تجربه ی بهترین ماشین حساب را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.



برچسب ها : ,,,,

صفحه کلید کامل و بی نظیر اندروید Kii Keyboard

تا به امروز تقریبا همه ی صفحه کلیدهای موجود برای سیستم عامل اندروید را برای شما کاربران معرفی کرده ایم، امروز قصد معرفی صفحه کلید جدید و کم نظیر Kii Keyboard داریم. این کیبورد تمام ویژگی ها و قابلیت های صفحه کلیدهای دیگر از جمله گو کیبورد، تامب کیبورد، جلی بین کیبورد و … را به صورت یک جا در خود نهفته است و از تمام زبان های مختلف از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.



برچسب ها : ,,,,,,

صفحه کلید کامل و فارسی گو کیبورد اندروید GO Keyboard

محبوب ترین و بهترین برنامه ی کیبورد در مارکت اندروید می باشد که از بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند و در میان کاربران ایرانی نیز بعنوان بهترین کیبورد یاد می شود. با امکانات و قابلیت های کیبورد GO قطعا قید کیبورد خسته کننده ی گوشی خود را زده و به جمع میلیونی GO Keyboard می پیوندید !



برچسب ها : ,,,,,

برنامه انتقال برنامه ها به مموری اندروید Link2SD Plus

شاید شما نیز از کاربرانی باشید که از مشکل کم بودن حافظه ی داخلی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود عاصی شده اید و به همین دلیل قادر نیستید برنامه ها و بازی های زیادی را برروی موبایل خود نصب کنید ؛ نرم افزارهای مختلفی برای انتقال دیتای برنامه ها و بازی وجود دارد که مدت ها قبل یکی از آن ها با نام FolderMount را معرفی کرده بودیم و اما … امروز قصد معرفی بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن انتقال برنامه ها و بازی ها به مموری کارت را داریم که با ان می توانید به راحتی و برخلاف اپلیکیشن های مشابه خود برنامه ها را به مموری انتقال دهید نه دیتای آن ها!

آموزش در ادامه مطلب

 



برچسب ها : ,,,

کامل ترین برنامه بکاپ اندروید Titanium Backup Pro

شاید شما به دنبال کامل ترین، پرطرفدارترین و جامع ترین اپلیکیشن بکاپ گیری و تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات برای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود هستید! امروز قصد معرفی قدرتمندترین نرم افزار بکاپ گیری اندروید با نام Titanium Backup Pro را داریم که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید به آسانی از تمامی اطلاعات خود اعم از برنامه ها، بازی ها، لینک های مارکت و غیره نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید و در صورت حذف شدن آن ها، براحتی اقدام به بازگرداندن نمایید! اپلیکیشن تیتانویم بکاپ به شما این امکان را می دهد که بدون خارج شدن از بازی ها و برنامه های موجود، از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید و در مموری کارت های مختلف ذخیره کرده یا آنها را بازگردانید و از امکانات دیگر اپلیکیشن از جمله فریز کردن نرم افزارهای مختلف، پاک کردن کش ها، زمان بندی برای گرفتن پشتیبان، گرفتن پشتیبان از تنظیمات جزء به جزء گوشی و غیره استفاده کنید.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,

برنامه بنچمارک تست کامل اندروید AnTuTu Benchmark

رنامه ای رایگان و کاربردی برای تست کامل بخش های مختلف دیوایس های اندرویدی نظیر عملکرد حافظه ، عملکرد پردازنده ، عملکرد نقطه شناور پردازنده ، عملکرد دو بعدی و سه بعدی گرافیک ، سرعت خواندن و نوشتن مموری کارت و پایگاه داده IO می باشد. با این نرم افزار می توانید به آسانی سخت افزار اسمارت فون خود را تست کنید و نمره ی هر قسمت را با نمودار مشاهده کنید و یا رتبه ی گوشی خود را با رتبه ی گوشی های دیگر موجود در بازار مقایسه کنید .



برچسب ها : ,,,,,

برنامه بهینه ساز اندروید Clean Master

برنامه ای همه کاره و قدرتمند با مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی و پاکسازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود فایل های بدون استفاده و اضافی ، تاریخچه ی مرورگرها و جست و جو و حافظه پنهان برنامه را پاک کنید و در زمینه ی بهینه سازی اسمارت فون خود گامی بردارید و سرعت پردازش آن را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید. همچنین ؛ این برنامه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که با بستن برنامه های بدون استفاده RAM گوشی خود را افزایش دهید و در میزان مصرف شارژ باتری صرفه جویی کنبد.



برچسب ها : ,,,,,

برنامه کاهش مصرف باتری اندروید Two Battery Pro – Battery Saver

امروز قصد معرفی یکی دیگر از برترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های کاهش و بهینه سازی مصرف باتری با نام Two Battery Pro – Battery Saver را داریم که با نصب و داشتن آن برروی موبایل خود می توانید عمر باتری خود را افزایش داده و قدمی اساسی در زمینه ی کاهش مصرف بردارید! بله اپلیکیشن فوق با کمک الگوریتم های هوشمند، کارها و فرآیندهایی همچون قطع اتصال اینترنت، کاهش مصرف باتری و مصرف داده ها عمر باتری را افزایش می دهد!

آیا شارژ باتری گوشیتان سریع مصرف می شود و مجبورید روزانه چندین بار آن را شارژ کنید!؟ آیا در مواقع مورد نیاز می بینید که باتری گوشیتان خالی است و نمی توانید از ان استفاده کنید ، پیشنهاد ما برنامه ۲x Battery Pro - Battery Saver می باشد که می توانید آن را امتحان کنید.



برچسب ها : ,,,,

چراغ قوه قدرتمند و همه کاره اندروید Amazing Flashlight

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های چراغ قوه با امکانات و قابلیت هایی کم نظیر همچون دید در شب به صورت اچ دی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن محیط و اینترفیسی فوق العاده شیک و کاربرپسند به همراه ویژگی های منحصر به فرد می تواند بهترین گزینه برای شمائی که به دنبال یک نرم افزار چراغ قوه ی کامل و همه کاره هستید، باشد! شما با این نرم افزار قادر خواهید بود از صفحه ی نمایش موبایل و یا تبلت خود یا چراغ پشت آن به عنوان چراغ قوه استفاده کنید که برای هر کدام از این دو مورد گزینه هایی مجزا در برنامه قرار داده شده است. ویجت برنامه به شما این امکان را می دهد که آیکونی را در هوم اسکرین موبایل خود قرار دهید و تنها با یک کلیک گوشی خود را به یک چراغ قوه تبدیل کنید.



برچسب ها : ,,,

برنامه یادداشت برداری با دست خط اندروید LectureNotes

در این برنامه می توانید با دست خط شخصی خود متن ها و یادداشت ها را نوشته و اقدام به ذخیره ی ان کنید. این برنامه برای دانشجویانی که باید در طول ترم کنفرانس های مختلفی را تحویل دهند میتواند مفید باشد و با آن قادرید که با طرح های مختلف نوشته، متن ها را بنویسید و در طول سخنرانی از ان ها بهره ببرید.



برچسب ها : ,,,,,

انتقال برنامه از حافظه به مموری اندروید FolderMount Premium

یکی از مشکلات اصلی کاربران دارای اسمارت فون های اندرویدی مواجه شدن با کمبود حافظه می باشد به گونه ای که با نصب چندین بازی اچ دی حافظه ی گوشی تمام شده و دیگر نمی توانند بازی های دلخواهشان را نصب کنند! امروز قصد معرفی یکی از بهترین برنامه های انتقال فایل های نصبی و دیتای آن ها از حافظه به اس دی کارت (مموری) با نام FolderMount Premium را داریم که با داشتن آن می توانید به آسانی و با چند کلیک ساده همه ی اپلیکیشن های خود را به حافظه ی اکسترنال انتقال دهید.

آموزش در ادامه مطلب

 



برچسب ها : ,,,,

مسدودسازی تماس ها WhosCall – Caller ID & Block

برنامه ای محبوب و کاربردی در زمینه ی مسدود سازی تماس ها و پیامک های دریافتی از شماره های خاص برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن و نصب ان برروی اسمارت فون خود از شر تماس های مزاحمی افراد خلاص شوید! با داشتن این برنامه برروی گوشیتان می توانید به صورت حرفه ای و همه جانبه برروی تماس های خود مدیریت داشته باشید و شماره ی هر فردی را که مایل نیستید با شما تماس داشته باشد را در بلک لیست قرار دهید!



برچسب ها : ,,,,,

برنامه ضبط تماس های تلفنی Call Recorder – ACR

نرم افزاری قدرتمند، پرطرفدار و رایگان برای ضبط تماس های تلفنی ورودی و خروجی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان می توانید به صورت خودکار تماس های خودتان را ذخیره نمایید!



برچسب ها : ,,,,,,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

.