جدیدترین برنامه های اندروید

تبلیغات

تقویم فارسی باد صبا سال ۱۳۹۳ برای اندروید

باد صبا  تقویم فارسی و اسلامی به منظور فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای امکانات و قابلیت های جالب و زیادی است و توسط موسسه ی موج همراه به صورت رایگان عرضه شده است . این تقویم دارای ویجتی اختصاصی برای نمازگزاران است که اذان را با صدای دلنشینی برای شما پخش می کند.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,,

نرم افزار گالری عکس زیبای اندروید F-Stop Media Gallery

یک گالری عکس سریع، قدرتمند و بسیار زیبا برای اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است. این گالری برای همه ی افراد می تواند مفید واقع گردد و با ان می توانید عکس ها و فیلم های خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید.گالری عکس F-Stop Media Gallery از محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای مشاهده ی تصاویر برای اندروید به شمار میرود.



برچسب ها : ,,,,,

برنامه تغییر رنگ در عکس اندروید Color Effect Booth Pro

نرم افزاری پرطرفدار و کاربردی در زمینه ی تغییر رنگ های موجود در عکس ها از گروه برنامه نویسی Lyrebird Studio مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر رنگ تمامی عناصر موجود در عکس ها را در عرض چند ثانیه تغییر دهید! به عنوان مثال شما قادر خواهید بود به آسانی رنگ ماشین خودتان را عوض کنید، رنگ چشمانتان را در عکس تغییر و یا رنگ لباستان را مطابق با سلیقه ی خود عوض کنید.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,,

نرم افزار PDF خوان اندروید Adobe Reader

قدرتمندترین و بهترین نرم افزار مشاهده و ایجاد اسناد پی دی اف می باشد که نسخه های مختلف آن را کمپانی آدوب برای انواع سیستم عامل ویندوز ، آیفون ، اپل و … منتشر کرده است و امروز جدیدترین نسخه ی آندرویدی آن را برای شما قرار داده ایم. به کمک نرم افزار آدوب ریدر می توانید به آسانی فایل های pdf را در اسمارت فون خود مشاهده و از امکانات اپلیکیشن استفاده کنید.

با این نرم افزار این امکان را خواهید داشت که فایل های پی دی اف رمز دار را نیز باز کنید و از امکاناتی همچون بزرگنمایی ، جست و جو در متن ، استفاده از لینک های موجود در متن ، دارا بودن حالت شب برای خواندن متن ها در مکان های تاریک و با نور کم و استفاده از قفل روشنایی برای خواندن طولانی متن استفاده کنید .



برچسب ها : ,,,,,,,

پیام رسان آسان و محبوب اندروید Kik Messenger

ییکشنی کاربردی در زمینه ی ارتباط و پیام رسانی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است و در پلی استوری دارای امتیاز ۴٫۴ می باشد و در نوع خود از بهترین مسنجرهای چت صوتی و متنی به شمار می رود. این برنامه دارای محیطی کاربری آسان می باشد و استفاده از تمام امکانات آن به ساده ترین صورت میسر می باشد.

اگر دارای اندروید هستید و دوست دارید هزینه ی ارتباط خود را کاهش دهید و با بالاترین کیفیت ممکن با دوستانتان به چت های صوتی و متنی بپردازید، پیشنهاد می دهیم برنامه ی پیام رسان Kik Messenger را امتحان کنید.



برچسب ها : ,,,,,,

نرم افزار پاکسازی کش اندروید ۱Tap Cleaner Pro

نرم افزاری پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی پاکسازی کش مرورگرها و تاریخچه ی جستجو برای بهینه سازی گوشی های اندرویدی می باشد که هم اکنون با قیمت ۱٫۹۹ دلار در پلی استوری به فروش می رود و دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵ می باشد. با این برنامه می توانید با یک کلیک و به آسانی انواع گزارش ها و فایل قدیمی و بی استفاده را از گوشی خود پاکسازی کرده و در زمینه ی بهبود و افزایش سرعت اسمارت فون خود گامی اساسی را بردارید.



برچسب ها : ,,,,

برنامه نتایج جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای اندروید SofaScore World Cup 2014 LIVE

همانطور که می دانید جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دوره ی جام جهانی فوتبال می باشد که از ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ مطابق با پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ تا تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ مطابق با یک شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ در کشور برزیل برگزار می شود و این دومین باری است که کشور برزیل میزبان جام جهانی فوتبال است.

اگر از افرادی هستید که علاقه مند به بازی های فوتبال ۲۰۱۴ برزیل هستید و دوست دارید تیم مورد علاقه ی خودتان را در این رقابت دنبال کنید امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن عالی و پرطرفدار با نام SofaScore World Cup 2014 LIVE را برای اندروید داریم که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر و در سریع ترین زمان ممکن از اخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۴ باخبر شوید و یا نتایج زنده ی فوتبال را از طریق ویجت صفحه اصلی دنبال کنید!



برچسب ها : ,,,,,

برنامه عکاسی حرفه ای اندروید HDR FX Photo Editor Pro

شاید شما نیز با عکس های اچ دی آر آشنایی داشته باشید؛ عکس هایی که بسیار زنده دیده می شوند و بیشتر به نقاشی ها شبیه هستند. HDR مخفف High Dynamic Range و به معنی محدوده ی داینامیکی گسترده می باشد که با این روش می توانید عکس هایی شگفت انگیز را خلق کنید! امروز قصد معرفی یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های گرفتن عکس های اچ دی آر با نام HDR FX Photo Editor Pro از گروه برنامه نویسی Lyrebird Studio برای اندروید را داریم که با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ اطلاعاتی عکس هایی اچ دی آر را تهیه نمایید و تنها با چند لمس ساده تغییرات دلخواه خودتان را برروی عکس ها اعمال نمایید!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

برنامه قفل گذاری برروی همه قسمت های اندروید Lockdown Pro – App Lock

یک نرم افزار قدرتمند و پرطرفدار در زمینه ی قفل گذاری برروی همه ی قسمت های اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر با استفاده از رمز از بخش های دلخواه دستگاه خود محافظت کنید! آیا شما نیز از کاربران و افرادی هستید که دوست ندارید افراد دیگری که گوشیتان را به دست می گیرند به اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل ها، پیامک ها، عکس ها و ویدئوها، تماس های ورودی و خروجی و غیره دسترسی داشته باشند!؟

این نرم افزار که به صورت رایگان عرضه شده است به شما امکاناتی را می دهد که بتوانید از گالری، ایمیل ها، پیامک ها و تنظیمات مختلف از طریق رمز عبور و یا الگو محافظت کرده و دسترسی سایرین را به بخش های مختلف محدود نمایید.



برچسب ها : ,,,,,,

شماره گیر متفاوت اندروید RocketDial Dialer&Contacts

همانطور که می دانید پس از مدتی کار با بخش دیالر و شماره گیر پیش فرض دیوایس های اندرویدی کاربر از آن خسته خواهد شد و محیط آن تکراری می شود، در این بین ممکن است کاربرانی از ظاهر بخش دیالر خسته نشوند ولی امکانات محدودش باعث شود که به دنبال یک دیالر قدرتمندتر با امکانات و قابلیت های گسترده تر باشند!

آیا به دنبال یک مخاطب خاص در مخاطبین موجود گوشیتان هستید ؛ می توانید تنها با یک لمس و کشیدن حرف اول نام مخاطب تمام مخاطبینی را که کارکتر مربوطه در آن می باشد را برایتان لیست نماید!



برچسب ها : ,,,,,,,

.