جدیدترین برنامه های اندروید

تبلیغات

لانچر هوشمند “اسمارت لانچر ۲″ اندروید Smart Launcher 2

یک لانچر فوق العاده زیبا با طراحی نوآورانه و مینیمالیستی از گروه برنامه نویسی GinLemon مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که پس از موفقیت های خود پس از عرضه ی نسخه ی یک آن در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد. همانطور که میدانید با استفاده از لانچرها می توانید به صورت حرفه ای اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت خود را سفارشی سازی کنید.

برنامه          پلاگین



برچسب ها : ,,,,,,

لانچر زیبای گو لانچر اندروید GO Launcher EX

محبوب ترین لانچر اندروید کاری از گروه برنامه نویسی GO می باشد که تا به امروز بیش از ۱ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و این نشان دهنده ی محبوبیت این لانچر است .با نصب این لانچر برروی اسمارت فون خود می توانید جان تازه ای به آن ببخشید و اینترفیسی فوق العاده زیبا و جذاب را در گوشی خود به ارمغان آورید .

لانچر فوق دارای افکت های جالبی است که به هرچه زیبا کردن محیط کاربری اندروید شما می افزاید و با آن به تعداد دلخواه صفحه به هوم اسکرین موبایل خود بیفزایید .



برچسب ها : ,,,,,,

لانچر کیت کت اندروید Inspire Launcher

یکی دیگر از جدیدترین لانچرهای منتشر شده برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید اینترفیس آن را به اندروید کیت کت تغییر دهید و با ظاهر خسته کننده ی قبلی موبایل خودتان خداحافظی نمایید! این لانچر تمام ویژگی های لانچرهای اندرویدی را در خود نهفته است تا بتوانید با سفارشی سازی بخش های مختلف ظاهر گوشیتان را هرطور که مایلید تغییر دهید و به گونه ای خارق العاده ظاهری جدید از اندروید ۴٫۴ را به گوشی خود هدیه دهید!



برچسب ها : ,,,,,

مجموعه ابزار محاسباتی اسمارت تولز اندروید Smart Tools

نرم افزاری محبوب و کاربردی شامل ۱۵ ابزار مهندسی و محاسباتی است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. با این نرم افزار می توانید تمام ابزارهای اندازه گیری طول ، زاویه ، فاصله ، ارتفاع ، جهت و صدا را به صورت یک جا داشته باشید و از آن ها استفاده کنید .



برچسب ها : ,,,,,,,,

برنامه افکت گذاری عکس اندروید Photo Studio PRO

قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس برای سیستم عامل اندروید می باشد که آن را به همه ی عکاسان آماتور و حرفه ای پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال کامل ترین برنامه ی افکت گذاری عکس هستید برنامه ی فوق را از دست ندهید ! این اپلیکیشن با امکانات زیاد خود به شما این امکان را می دهد که انواع افکت ها را برروی تصاویرتان اعمال کنید و ان ها را از حالت بی روحی و خشکی خارج کرده و جذابیت را به ان ها هدیه دهید .

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

برنامه بهینه ساز و تقویت رم اندروید Smart RAM Booster

افزایش میزان فضای خالی رم دستگاه ها باعث می شود که سرعت بارگزاری و عملکرد برنامه ها افزایش و از طرفی مصرف باتری به طور چشمگیری کاهش یابد. برخی از برنامه های اندرویدی به طور خودکار در پس زمینه در حال انجام کار هستند و همین امر باعث می شود که میزان فضای رم افزایش یابد و در نتیجه با باز شدن چندین اپلیکیشن احساس کنید سرعت گوشی پایین آمده و یا در برخی از موارد به صورت خودکار از برنامه ای که در ان هستید خارج شوید.

با استفاده از این برنامه می توانید با مدیریت رم دستگاه خود کمک شایانی در خالی شدن حافظه رم موبایلتان کنید!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

مسنجر تانگو برای اندروید Tango

اپلیکیشنی رایگان، محبوب و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن این امکان را برای خود فراهم می کنید که با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید.

کار با این برنامه بسیار آسان می باشد بدین صورت که در عرض چند ثانیه می توانید از طریق خود برنامه برای خود یک حساب کاربری با اسم دلخواه را ایجاد کنید و پا در دنیای مجازی تانگو بگذارید! با نصب این برنامه، به صورت خودکار دوستان را که تانگو برروی گوشیشان نصب است را شناسایی می کند و آن ها را به صورت لیست در اختیار شما قرار میدهد.



برچسب ها : ,,,,,

برنامه سرگرم کننده چاق کردن صورت FatBooth

یکی از محبوب ترین برنامه های آی فون تا کنون است که پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن منتشر شد و با آن می توانید صورت خود و یا دوستانتان را چاق کنید و جلوه ای بامزه وجذاب را برروی عکس های خود اعمال کنید. با این نرم افزار قادر خواهید بود به صورت مستقیم به عکس برداری به صورت صورت چاق بپردازید و یا از گالری خود عکسی را برای چاق کردن وارد برنامه کنید .



برچسب ها : ,,,,,

برنامه هواشناسی اندروید Arcus: Hyper Local Weather

امروز قصد معرفی یکی از قدرتمندترین، دقیق ترین و پرطرفدارترین برنامه های پیش بینی وضعیت آب و هوایی از گروه برنامه نویسی Labrys Software با نام Arcus: Hyper Local Weather را داریم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بالا شرایط آب و هوایی مناطق مختلف دنیا را مشاهده نمایید و یا به پیش بینی وضعیت هوایی بپردازید و تجربه ی یکی از بهترین برنامه های وِدِر فورکَست را در اندرویدفون خودتان به ارمغان بیاورید.

این نرم افزار به صورت دقیق وضعیت آب و هوایی منطقه های مختلف را پیش بینی کرده و آن را به صورت “باران سنگین در تاریخ و روز فلان شروع به باریدن می کند و شدت آن چه میزان است” برای شما به نمایش می گذارد!



برچسب ها : ,,,,,,

تماس و پیامک رایگان با مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages

یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید!



برچسب ها : ,,,,,

.