جدیدترین برنامه های اندروید

تبلیغات

برنامه دزدگیر اندروید GotYa! Security & Safety

یکی از بهترین، کامل ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های امنیتی از گروه برنامه نویسی MBFG مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید یکی از بهترین برنامه های دزدگیر را به دیوایس خودتان هدیه دهید!

شاید برای شما نیز پیش بیاید که به طور ناگهانی گوشیتان مفقود گردد و یا ان را در جایی جا بگذارید ؛ بدون شک فردی که گوشی را در دست می گیرد چند بار اتفاقی رمز دلخواه را برای باز کردن صفحه وارد می کند که برنامه ی فوق امکاناتی را فراهم می آورد که براحتی از فردی که قصد دارد قفل دستگاه شما را باز کند از طریق دوربین جلو به طور بی صدا عکس میگیرد.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

گفتگو با تام ۲ اندروید Talking Tom Cat

نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار صحبت با گربه ی دوست داشتنی با نام تام می باشد، گربه ی بازیگوش سخنگویی که علاوه بر تقلید صدای شما، ، حرکات جالبی را انجام می دهد و شما را می خنداند و ساعت ها شما را سرگرم می سازد. حرکاتی که تام می تواند انجام دهد بر زیبایی این بازی افزوده است که از آن ها می توان عطسه کردن ، کتک خوردنش ، گرفتن دم خود و ریختن شیر روی صورت را نام برد. این بازی که یکی از محبوب ترین  برنامه های سرگرمی اندروید است می توانید با بازی کردن با گربه سکه های طلا جمع کنید و برای خرید لباس صرف کنید و ظاهر تام را عوض کنید !

گفتگو با تام ۲ اندروید



برچسب ها : ,,,,,,

اسکنر اشعه ی X برای اندروید X-Ray Scanner

نرم افزاری جالب و سرگرم کننده برای نمایش اعضای بدن شما به وسیله ی اشعه ی ایکس می باشد که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. با این برنامه می توانید اسمارت فون خود را از مقابل اعضای مختلف بدن حرکت دهید و اینطور وانمود کنید که دوربین گوشی تان مجهز به اشعه ایکس است و می تواند استخوان های بدن را به شما نشان دهد !

این اپلیکیشن صرفا برای سرگرمی ساخته شده است و برای نمایش استخوان ها از شتابسنج و عکس های از پیش آماده شده استفاده می کند.



برچسب ها : ,,,

مجموعه آلات موسیقی در اندروید Walk Band Premium

از پرطرفدارترین، کامل ترین و بهترین اپلیکیشن های موسیقی و آیدیو برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید مجموعه ابزار موسیقی اعم از پیانو، ارگ، ویولون و گیتار را به ارمغان بیاورید و به صورت یک جا به همه ی این آلات موسیقی دسترسی داشته باشید.

برنامه            پلاگین



برچسب ها : ,,,,,

برنامه پیانو اندروید Magic Piano

پرطرفدارترین، بهترین و حرفه ای ترین اپلیکیشن پیانو مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که به آن می توان رتبه ی ۱ پیانو در میان اپلیکیشن های مشابه را داد! با نرم افزار پیانوی جادویی می توانید به یک پیانیست حرفه ای تبدیل شوید و هر روز آهنگ های جدیدی را از لیست خود نرم افزار بگیرید و به نواختن مشغول شوید.



برچسب ها : ,,,

پشتیبان گیری از sms ها برای اندروید SMS Backup & Restore Pro

از بهترین و ساده ترین اپلیکیشن های تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اس ام اس هاست که برای اندروید ساخته شده است. با این برنامه می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن از پیامک ها بکاپ بگیرید و هر موقع که خواستید با یک کلیک اس ام اس ها را بازگردانی کنید .



برچسب ها : ,,,,,

موزیک پلیر قدرتمند اندروید n7player Music Player

از بهترین نرم افزارهای پخش موزیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود آهنگ های خود را با کیفیت بالا و سریع گوش دهید . این پلیر با جدیدترین تکنولوژی ساخته شده است و قادر است تمام فرمت های صوتی را برای شما پخش کند .



برچسب ها : ,,,,

موزیک پلیر زیبای اندروید Rocket Music Player

یکی دیگر از پلیرهای پخش موسیقی برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای محیط کاربری آسانی است و با آن می توانید آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید . با این پلیر می توانید لیستی از آهنگ های مورد علاقه ی خود را انتخاب کرده و به گوش دادن آن ها بپردازید .



برچسب ها : ,,,,,

ویرایشگر عکس متفاوت برای اندروید Photo Editor by Aviary

امروز قصد معرفی یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر عکس را داریم که با نام Photo Editor by Aviary در پلی استوری برای دانلود قرار گرفته است و با آن می توانید یکی از جامع ترین و بهترین اپلیکیشن های فوتو ایدتور را در موبایل خود به ارمغان بیاورید و با آن به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن هر تغییر و یا ویرایشی را که مایلید برروی تصاویرتان انجام دهید.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,

برنامه مخفی کردن عکس و فیلم اندروید Gallery Plus – Hide Pictures

یک نرم افزار عالی و محبوب در زمینه ی مخفی کردن عکس ها و ویدئوهای شخصی از گروه برنامه نویسی AppPlus.Mobi مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با کمک آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر تمام تصاویر و ویدئوهای موجود در گالری تبلت و یا اسمارت فون اندرویدیتان را مخفی کرده تا دیگران قادر به مشاهده ی آن ها نباشند!

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,

.