جدیدترین برنامه های اندروید

تبلیغات

روتوش چهره و آرایش اندروید Perfect365: One-Tap Makeover

یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از پنجاه میلیون دریافت از گوگل پلی در زمینه روتوش و ترمیم عکس ها مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که توسط گروه برنامه نویسی ArcSoft توسعه و طراحی گردیده است و با استفاده از آن قادر خواهید بود در محیطی ساده و کلاسیک در سریع ترین زمان ممکن و به صورت حرفه ای لک های موجود در چهره را حذف نمایید و با ابزارهایی کاربردی که در اختیار دارید تنها با چند لمس ساده چهره ی خودتان را زیباتر سازید! اگر به دنبال برنامه ای هستید که با آن بتوانید عکس های خودتان را بهبود ببخشید پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن فوق العاده ی Perfect365 می باشد.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,

بهترین کیبورد اندروید SwiftKey Keyboard

یکی از بهترین و زیباترین کیبوردهای موجود در مارکت برای اندروید می باشد که با قیمت ۲٫۶ دلار تا به امروز بیش از ۷۰ هزار فروش داشته است که نسبت به کیبوردهای پولی دیگر در رده ی اول قرار دارد ! این کیبورد با پشتیبانی خود از همه ی زبان های دنیا از جمله زبان فارسی و امکانات بی نظیر خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.



برچسب ها : ,,,,,

ماشین حساب مهندسی اندروید Scientific Calculator

این برنامه ۱۰ حالت محاسباتی را شمل می شود که عبارتند از: ۱. انجام عملیات ریاضی پایه ۲٫ محاسبات علمی ۳٫ محاسبه فرمت های مختلف  hex، oct و bin چهار۴٫ محسابات عملیات نموداری ۵٫ انجام عملیات ماتریسی ۶٫ اعداد مختلط ۷٫ فرمول های سریع ۸٫ تبدیل سریع ۹٫ حل معادلات جبری ۱۰٫ محاسبات زمان !! پس با این ده مورد محاسباتی می توانید هر معادله ای را که دارید براحتی حل کنید و آن ها را تنها با چند کلیک و به صورت هوشمند محاسبه نمایید!

از طرفی این برنامه تقریبا از همه ی توابع موجود ریاضی از جمله توابع عمومی، توابع مثلثاتی – رادیان ، درجه و شیب، توابع عدد تصادفی، جایگشت و ترکیب، بالاترین عامل مشترک و کمترین مضرب مشترک و ... پشتیبانی می کند.

 



برچسب ها : ,,,,,

ماشین حساب پیشرفته اندروید Graphing Calculator PRO/EDU

این نرم افزار با قابلیت های بی نظیر خود بدون شک بهترین ابزار برای دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود و می توانید جایگزینی عالی برای ماشین حساب های بزرگ و … باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود که نمودارهای دلخواه خود را رسم کنید و محاسبات متعدد را انجام دهید. انواع نمودارهای مختلف از جمله نمودار قطبی، نمودار توابع ضمنی، نمودار تقاطع و … را بکشید و یا محسابات مختلف ماتریس، فراکسیون، مشتقات، اعداد مختلط و … را در محیطی ساده انجام دهید و تجربه ی بهترین ماشین حساب را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.



برچسب ها : ,,,,

صفحه کلید کامل و بی نظیر اندروید Kii Keyboard

تا به امروز تقریبا همه ی صفحه کلیدهای موجود برای سیستم عامل اندروید را برای شما کاربران معرفی کرده ایم، امروز قصد معرفی صفحه کلید جدید و کم نظیر Kii Keyboard داریم. این کیبورد تمام ویژگی ها و قابلیت های صفحه کلیدهای دیگر از جمله گو کیبورد، تامب کیبورد، جلی بین کیبورد و … را به صورت یک جا در خود نهفته است و از تمام زبان های مختلف از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.



برچسب ها : ,,,,,,

پیام رسان قدرتمند اندروید Handcent SMS

اپلیکیشنی محبوب و کاربردی در زمینه ی ارسال و دریافت اس ام اس و ام ام اس با امکانات بسیار زیاد و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفون خود می توانید بخش مسیجنگ گوشیتان را متحول سازید و با بخش پیامک پیش فرض گوشیتان خداحافظی کنید! این نرم افزار امکاناتی همچون استفاده از شکلک های دوست داشتنی و متنوع در پیامها، دارا بودن تم هایی متنوع و بسیار زیبا، محافظت از اس ام اس ها با رمز عبور و … را در اختیار شما قرار می دهد که بدون شک ارزش امتحان کردن را داراست!



برچسب ها : ,,,,,

صفحه کلید کامل و فارسی گو کیبورد اندروید GO Keyboard

محبوب ترین و بهترین برنامه ی کیبورد در مارکت اندروید می باشد که از بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند و در میان کاربران ایرانی نیز بعنوان بهترین کیبورد یاد می شود. با امکانات و قابلیت های کیبورد GO قطعا قید کیبورد خسته کننده ی گوشی خود را زده و به جمع میلیونی GO Keyboard می پیوندید !



برچسب ها : ,,,,,

برنامه انتقال برنامه ها به مموری اندروید Link2SD Plus

شاید شما نیز از کاربرانی باشید که از مشکل کم بودن حافظه ی داخلی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود عاصی شده اید و به همین دلیل قادر نیستید برنامه ها و بازی های زیادی را برروی موبایل خود نصب کنید ؛ نرم افزارهای مختلفی برای انتقال دیتای برنامه ها و بازی وجود دارد که مدت ها قبل یکی از آن ها با نام FolderMount را معرفی کرده بودیم و اما … امروز قصد معرفی بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن انتقال برنامه ها و بازی ها به مموری کارت را داریم که با ان می توانید به راحتی و برخلاف اپلیکیشن های مشابه خود برنامه ها را به مموری انتقال دهید نه دیتای آن ها!

آموزش در ادامه مطلب

 



برچسب ها : ,,,

کامل ترین برنامه بکاپ اندروید Titanium Backup Pro

شاید شما به دنبال کامل ترین، پرطرفدارترین و جامع ترین اپلیکیشن بکاپ گیری و تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات برای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود هستید! امروز قصد معرفی قدرتمندترین نرم افزار بکاپ گیری اندروید با نام Titanium Backup Pro را داریم که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید به آسانی از تمامی اطلاعات خود اعم از برنامه ها، بازی ها، لینک های مارکت و غیره نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید و در صورت حذف شدن آن ها، براحتی اقدام به بازگرداندن نمایید! اپلیکیشن تیتانویم بکاپ به شما این امکان را می دهد که بدون خارج شدن از بازی ها و برنامه های موجود، از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید و در مموری کارت های مختلف ذخیره کرده یا آنها را بازگردانید و از امکانات دیگر اپلیکیشن از جمله فریز کردن نرم افزارهای مختلف، پاک کردن کش ها، زمان بندی برای گرفتن پشتیبان، گرفتن پشتیبان از تنظیمات جزء به جزء گوشی و غیره استفاده کنید.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,

برنامه بنچمارک تست کامل اندروید AnTuTu Benchmark

رنامه ای رایگان و کاربردی برای تست کامل بخش های مختلف دیوایس های اندرویدی نظیر عملکرد حافظه ، عملکرد پردازنده ، عملکرد نقطه شناور پردازنده ، عملکرد دو بعدی و سه بعدی گرافیک ، سرعت خواندن و نوشتن مموری کارت و پایگاه داده IO می باشد. با این نرم افزار می توانید به آسانی سخت افزار اسمارت فون خود را تست کنید و نمره ی هر قسمت را با نمودار مشاهده کنید و یا رتبه ی گوشی خود را با رتبه ی گوشی های دیگر موجود در بازار مقایسه کنید .



برچسب ها : ,,,,,

.