جدیدترین برنامه های اندروید

تبلیغات

Azar – Video Chat & Call, Text

یک مسنجر تصویری، صوتی و متنی از گروه برنامه نویسی Hyperconnect مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید از طریق دوربین جلوی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان به صورت ویدئویی به چت کردن تصویری با دیگر افراد مختلف از کشورهای متعدد بپردازید!



برچسب ها : ,,,,,

برنامه ضبط تماس های تلفنی Call Recorder – ACR

نرم افزاری قدرتمند، پرطرفدار و رایگان برای ضبط تماس های تلفنی ورودی و خروجی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان می توانید به صورت خودکار تماس های خودتان را ذخیره نمایید!



برچسب ها : ,,,,,,

فایل منیحر ES File Explorer File Manager

اگر به دنبال فایل منیجری هستید که تمام انتظاراتتان را برآورده کنید ما ES File Manager را به شما پیشنهاد می کنیم که با دارا بودن ظاهری ساده و کلاسیک و امکانات بسیار زیاد شما را از داشتن یک فایل منیجر کامل بی نیاز می سازد.



برچسب ها : ,,,,

فایل منیجر قدرتمند File Explorer

یکی از کامل ترین، قدرتمندترین و برترین اپلیکیشن های مدیریت فایل با امکانات بسیار زیاد برای سیستم عامل اندروید می باشد.



برچسب ها : ,,,,

Firefox Browser

از بهترین بروزرهای وب موجود برای انواع سیستم عامل و کامپیوتر می باشد که تجربه ی یک وبگردی متفاوت و بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد . Firefox صفحات وبلاگ ها و و بسایت ها را به زیباترین شکل ممکن و با سرعتی بالا به نمایش می گذارد .



برچسب ها : ,,,

Habit Browser

این نرم افزار تمام امکانات وب بروزرهای معروف را در خود نهفته است و یک امکان جدید منوی سریع و بسیار زیبا برای دسترسی به همه ی بخش های مرورگر با یک کلیک می باشد که آن را از وب بروزرهای دیگر متمایز می سازد!



برچسب ها : ,,,

گوگل کروم Google Chrome

مرورگر گوگل کروم دارای امنیت بالایی است و با آن قادر خواهید بود در اسمارت فون اندرویدی خود صفحات وب را با بالاترین سرعت و بهترین شکل ممکن مشاهده کنید و از وبگردی لذت ببرید .



برچسب ها : ,,,

وایبر Viber

از محبوب ترین و بهترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک به صورت نامحدود و رایگان در اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد در هر نقطه ای از جهان که باشید برای دوستانتان به صورت رایگان متن بفرستید و یا با او تماس تلفنی مجانی داشته باشید.



برچسب ها : ,,,

اسکایپ Skype

نرم افزاری کاربردی در زمینه ی برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و اندروید منتشر شده است و تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملا رایگان است.



برچسب ها : ,,

Cocoنرم افزار مسنجر شبیه ویچت اندروید

به راحتی و با سرعتی بالا با دوستان خود به تعامل بپردازید و از چت روم های عمومی آن استفاده نمایید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!



برچسب ها : ,,,

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

.